No more.

Good möörning!
Jag vaknade 45 min innan alarmet skulle ringa och kunde inte somna om! Så jäkla irriterande.
Ialf så är det som alltid skola idag och jag funderar just på vad sjuttsingen jag ska klä på mig..Men ni bryr er säkert inte om det så jag ska sluta babbla om det haha;)

Inatt när jag skulle gå och sova så kunde jag inte sova. Jag var så irriterad och ledsen och jaa jag var på dåligt humör helt enkelt. Och det är ju aldrig bra att gå och lägga sig på dåligt humör de vet ju alla.Men det slutade ialf med att jag somnade runt två. Bra va?

Ialf så ska jag nu gå och göra mig klar inför skolan,hoppas ni andra får en bra tisdag!
Bye Bye Hejdå!



Ge mig styrka. Ge mig kärlek. Ge mig mod.
Ge mig allt jag behöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0