SEG!

Hallå!

Idag är jag sjukt seg och jag sov på bussen till skolan och jag sov även på bussen hem. Alltså kan man dra slusatsen av att jag inte orkar något alls idag då?
 Jag ska snart åka och handla med mamma,sedan titta till hästfisen och sedan hem igen och prata med mamma om 60-talets frisyrer och sko modet på den tiden. Roligt?

Jag känner att den här veckan kommer bli riktigt bra och jag verkligen LÄNGTAR till helgen! Att vi dessutom är lediga torsdag coh fredag gör det hela ännu bättre,även om jag har planer varenda lediga dag. Men vad gör det, långhelg liksom!

Dagens fråga : Varför ska killar alltid verka så himla kaxiga fast de är en good guy? Varför spela,kan man inte bara vara sig själv?
Suck alltså. Det enda jag kan säga är : KILLAR!

Men nu ska jag iväg. Hörs senare,kommer då lägga upp en asbra låt som jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR!
Puss och hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0