She was a good girl,she was a keeper,but you didn't know how to treat her.

Tjena!
Idag är det en lite blandade känslor dag. En del av mig vill bara le,le och le medan en annan bara vill skrika ut all ilska!
Skola hade jag mellan 12.30 till 16.00 och det var helt okej. Tänk att bara behöva träffa en person och genast vara på mkt bättre och gladare humör. Helt otroligt..
Efter skolan blev det hem till Tobias,och hämta absolut mina sista saker och därmed försvann det glada humöret. Nej men seriöst jag orkar inte längre.  Hann inte träffa Linnea heller där:/ Men hon och jag ses ju i skolan den lilla snyggingen;)

Förresten!,kollade på Idol med mamma för ett tag sen. Gud jag dööör! Den första tjejen, Darna lr vad hon hette, SERIÖST jag älskar henne! Vilken röst,jag börja nästan gråta. Och även killen Jon eller vad han hette,vad kan jag säga? Jag är kär. Älskar hans röst.
Så nu har jag öst lite kärlek på mina favoriter och nu så kan jag bara säga att jag älskar Sweet Home Alabama filmen som går på tv just nu. Ännu en film som tillhör favoriterna.

Klockan är just nu ganska mkt men jag har fått något knas i kroppen de senaste dagarna och är liksom pigg på kvällarna OCH morgorna. Något fel på mig kanske?
Men nu jag ska snart fixa kläder inför imorn,packa väskan med idrottskläder(har ju styrka&kondition 8.30 imorgon,puh!) och även fläta mitt blöta hår. Sedan så blir det en date med kudden i ca 7 timmar innan man ska upp igen!
Vill skriva så mkt mer,men det får jag göra imorn!
Go'natt!

//Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0