Silly boy.

Tjo!

Denna dag har inte varit så ansträngande faktiskt. Inte ens Styrka och Konditons lektionen var jobbig. Eller jo lite kanske;)
Ialf så har jag under eftermiddagen flängt runt med mamma och en av mina mostrar på stan och jag kom hem med en tajt liten spetsklänning och en fin och mysig halsduk:)
Efter det så har jag bara slappat hemma och tagit en tur till hästen och kollat så hon mår bra. (hon har förresten börjat bli en riktig gottegris!)

Imorgon har jag sovmorgon igen så börjar inte förrän 11.45 och har bara en lektion också vilket gör torsdagar till en väldigt skön dag:) 
Har förresten laddat upp massa gamla och fina minnesbilder på Facebook,man längtar så mkt tillbaka, till den tiden,då man var liten och inte tänkte så mycket på framtiden.Och att jag om 2 månader fyller jag 18 år, är helt orealistiskt.
Nä men nu måste jag gå och greja innan läggdags.
Hoppas ni andra mår bra ialf!

//Louise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0