This sucks.

Just nu så sitter jag och diggar lite musik och blir allt tröttare och tröttare. Det var riktigt bra träning idag på Styrka&Kondition lektionen. Lite små söta killar var det också där. Men seriöst blev verkligen taggad på att börja med boxning. Någon som är med mig?

Just nu så sitter jag bara och drömmer mig bort, ser verkligen fram emot de kommande helgerna. Kommer bli riktigt nice!:)
Jag lyssnar som sagt på musik,mitt bästa sällskap nu. I love Sean Paul - So fine och Pitbull-Hotell Service Room. Riktigt bra låtar som dunkar högt ur mobilen.
LOVE MUSIC♥

Förresten,sa jag att jag saknade Hamme? Aa men det gör jag ialf.
Men aja nu ska jag ut och röka. Puss och god natt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0