To wish impossible things?

Hejsan Svejsan!

Har haft en helt okej torsdag men med segt humör,högklackade skor, hunger,panik över projektarbete och halv galna busschafförer inblandat. Sov ganska hårt i morse och blev chockad när klockan ringde 9.30. Höll därefter på att missa bussen men hann i sista sekund! Puh!

Jag har även tittat till sötis hästen idag och det var bra med henne. Men måste få tag på någon hovslagare! Några tips på någon bra?:)
Annars har jag inte gjort så mkt efter skolan,bara chillat hemma. Imorgon är det fredag och det betyder även helg:) Jag har absolut inga planer denna helg och det är riktigt tråkigt. Vill hitta på något! 
Men är man singel och i princip alla dina vänner har pojkvän så får man räkna med några ensamma helger också. That's just the way it is.

Och förresten,varför ska alla söta killar visa sig vara upptagna? Det gör ju en så mycket gladare,eller inte.

Men men imorgon väntar ännu en underbar dag i skolan från 8.45-16.30 med religion,3 timmars håla,engelska och ett 2 timmars träningspass på eftermiddagen. Så jäkla nice eller vad säger ni? 

Nu ska jag tjocka ner mig i soffan med lite choklad och glass. Deprimerande eller vad!
Ha det bra ni andra,puss puss!

Min roligaste vän,jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0