Tonight's gonna be a good night. A good good night!

God morgon! Sov ganska länge idag men har ett ganska tajt shema idag så kan inte slappa här inte! Jag ska för det första städa lite här hemma och sedan laga mat vid fyra åt familjen och efter det fixa mig fram till halv sju för att sen åka och parta hela natten lång!
Kvällen planer ser då ut så här: mellan sju och nio så är jag och underbara vänner i Tuna på maskeradfest för att fira Nina som fyller 18 år. Efter det så drar jag( och kanske nån till?) in till stan för att parta runt med flera urmysiga vänner  på stan eftersom det är Kulturnatten!!:)

Så nu vet ni det allihop!
Jag har som sagt ett tajt tidshema idag och eftersom jag fick köpa ett par underbara stövletter igår så måste jag hjälpa till lite extra mkt här hemma idag,eftersom det var ju faktiskt pappas pengar jag shoppade med igår. Men men hoppas ni alla andra får en bra dag/kväll/natt!

Puss&Kram




Lite konstig video men vad gör det egentligen? Det är låten som räknas och den är helt jäkla underbar!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0