Vart är du ikväll?

Hallå ba!
Jag kom hem från stan runt sex och efter det så har jag hunnit övningsköra lite och sedan handlat godis till kvällen.Jag har helt jäkla slut efter styrka&konditions lektionen och det ska därför bli skönt att bara dega famför soffan ikväll. Och det gör inte så mkt eftersom att imorgon blir det party natten lång!:D

Jag och Katri var helt själva i skolan idag,varken Michan ellr Hanna var det idag och Marina drog efter första lektionen så..Men vi hade det ganska trevligt ändå:) Vi åkte ner på stan på håltimmen och jag köpte ett par ur snygga stövletter från Din Sko för ca 500 kr! Jag älskar dem,de är helt underbara! Jag tänkte ha dem imorn när jag drar in till stan på kvällen:) Kom även hem med 3 nya örhängen och en sjal också. I love Shopping♥

Men jaa nu så ska jag ialf käka lite middag och sen chilla framför tv:n och ja datan också kanske.
Men ja hoppas ni andra har en riktigt bra fredag kväll!:D

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0