wääee!

Hej hej!

Har precis kommit hem från stallet nästan,var bara där och satte på tjejen täcke så hon inte skulle frysa i natt. Det regnar ju som sagt lite grann.
Idag så har jag bara haft en lektion,började halv ett och slutade två,rätt skönt men fick världens jäkla huvudvärk mitt i lektionen och det kändes som hela huvudet skulle sprängas. Men Hanna räddade min dag genom att bjuda mig på mat(åt en as god taco tallrik på Unico,mm!) och fick en huvudvärkstablett och så var allt bra igen! Gick och shoppade med Hanna några timmar,letade efter en kofta som finns på alla reklam blad men inte i någon butik! Gud så irriterande det var!

Men ja åkte sedan hem och kom hem runt sex och drog direkt till stallet.
Har haft en bra dag ändå:)

Imorgon börjar jag inte förrän halv ett vilket är jäkligt skönt,behöver sova sova sova!
Men jag ska nu ligga på sängen och halvsova framför tv:n innan idol börjar!
Ha det bra,puss och hej!





Super fin låt,tänker min föredetta habibi vän. Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0