Where there is love,there is life.

Hallå!

Jag sitter just nu och tittar på Idol med mammi och lillebror,riktigt roligt!
Jag orkar inte säga så mycket om hur min dag har varit men den började riktigt uselt men slutade ganska bra.

Om 20 min ska jag pallra iväg 50 m ungefär för att gå och sola oss en familj som bor på samma gata som oss. Mamman i huset där har nämligen ett eget solaruim som alla kan komma och sola i för 30 kr/halvtimme. Vilket är jäklikt nice,så jag ska ialf dra iväg dit snart och sola:D

En annan sak som är ganska deprimerande är att kl. är snart halv nio och det är redan mörkt ute. Alltså helt kol svart. Usch,inte roligt.

Men nu så ska jag iväg igen!
Hoppas ni har haft en bra dag ialf:)

//Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0