you and me?

Hallå! Lite dålig uppdatering de senaste dagarna,eller vad säger ni?

Igår så var jag ialf hemma hos Matte och myste lite med vännerna. Vi kollade på Undercover Brother(asrolig!) och The green mile. Så nu har jag äntligen sett den filmen ockås! Shit vad fin den filmen är,kunde inte undgå tårarna som kom i slutet...

Dagens shema ser nu ut såhär: stallet och rida arabtjejen,hem och laga mat åt familjen(lovade pappa att jag skulle göra det för någon dag sen,suck!) och sen tagga inför en galen natt i Uppsala. Just nu är det bara Nina och jag som ska in men vi kanske får med oss några till!;)
Det första vi tänkt göra är att ta oss utanför stan  och träffa Jocke och sedan ta oss tilbaka in till stan och parta loss någonstans! Vi kanske tar oss in till okotberfesten,men vi är lite tveksamma när det gäller det. 140 kr i inträde liksom!
Men vi får helt enkelt se vart vindarna för oss,kul som f***n kommer det bli ialf!
Två singeltjejer på fyllan,hur bra kan inte det bli? haha♥

Men nu så ska jag ta på mig skitiga stallkläder och cykla iväg till stallet!
Ha en bra dag/kväll!
PUSS PUSS!


Nina Jag och Malin :)
haha♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0