You found me.

Hej!

Nu har jag skaffat en ny blogg IGEN. Jag förstår att ni snart kommer tröttna på mig och att jag byter HELA tiden,men nu så kan jag faktiskt lova att jag kommer ha kvar den här bloggen väldigt väldigt länge. Bloggen heter ju faktiskt bbeelieve.blogg.se och jag har faktiskt tattuerat in ordet believe i nacken,så därför betyder den här bloggen lite extra mycket för mig:)
Men visst är bloggen fiin?

I nu läget är jag sjuk. Jag går i skolan trots det,trots allt så är jag en riktig kämpe. Idag skulle man ju helst velat ligga hemma och sova eftersom det regnar ute och att det är en allmänt tråkig dag. Dessutom så gick jag upp sex imorse och åkte till skolan för att sen kunna få reda på att jag inte behövt komma till första lektionen så jag skulle kunna sovit till nio!
Mm,det var ju riktigt roligt och höra. Eller inte.

Men jaa nu så ska jag göra något annat vettigt i 45 min innan min sy lektion börjar.
Ha det bra sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0