And I wonder where I am in your relationship to you.

tjooo!

tisdag idag då.
kan helt klart säga att dagen började sämst men slutade bra:)
sämst morgon hemma och i skolan fick jag inget gjort av det jag ville men sen vände det och fodret blev utklippt på sömnaden och sen köpte jag tyg till studentklännigen(yes!) och efter det blev det wienerbröd och vaniljmunk i "solen" med marina:)
Åkte hem och fixade stallet,min häst är den lerigaste ever måste jag bara säga!
Var så smidig att jag glömde bort soltiden så gick det en halvtimme senare och bytte,så sprang iväg i mörkret vid 22.40 och solade. Skönt som fan men läskigt att gå själv i mörkret..usch!
Pratat med boys har det blivit ikväll också och det gillar vi.

Saknar H<3
Men nu ska jag sooooooova. Puss och godnatt!


dagens slitna tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0