are you serious?

just nu är jag den enda som är vaken i vårat lilla hus.
Jag kan liksom inte gå och sova än känner jag även om min rygg gör as ont och jag inte vill göra nått annat än att lägga mig ner i min sköna säng. Men har inget mysigt sällskap så..ganska ovärt.

Har kollat massa andra bloggar nu och hittat en as nice sida där man kan göra massa collage och det är grymt kul,känner att jag vill blogga mer om mode för det är så sjukt roligt och det finns så mycket fina saker som jag kan/vill tipsa om. Så ja, förbered er på mer mode på den här bloggen. Nu jäklar!
Vill dessutom göra om designen..haha, för typ 19 455 gången men vad gör det?
älskar att förändra och designa om!
Hm,kanske skulle satsat på en karriär inom datordesign istället?;)

hur som helst. Nu har jag inget mer och säga förutom att mitt huvud snurrar med hundra miljoner olika saker.
skola,ångest,vänner,skratt,kärlek,funderingar,familjen,pengar,framtiden..
aa listan kan göras lång och med detta ska jag försöka sova nu. Great!

godnatt.
saknar någon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0