awesome.

Good morgon sunshines!
Klockan är äckligt jävla tidigt men ska ju upp till skolan så vad gör man liksom?
Idag har jag också fullt upp så tänkte att jag lika gärna kunde köra en morgon bloggning så det åtminstone blir någon uppdatering här haha..

Men jag vet att detta kommer bli en awesome dag. Höjdpunkterna är ju såklart Mr. H och utgång på BJ!
Jag och Tove satt också typ i tisdags och kom med anledningar till varför vi just måste gå ut idag och här här ni dem:
- Det är Spring Party (man måste fira att våren är här..eller?)
- Fira att det är lov och vad är inte bättre än att festa då liksom?
- Tove gör sin sista körlektion idag, det är värt och firas bara det!
- Tove har haft en helvetes helg så hon behöver verkligen gooo crazy nu den här helgen:)
- Jag har aldrig varit på BJ så varför inte köra min premiär där ikväll liksom?

aa det var väl det.Kommer bli kanon det här alltså:)

Och på tal om en annan sak..Igår gick jag och la mig innan elva,så låg jag och smsade med 4 olika personer och varav en av de kom med världens chock.
Så ja nu riktar jag mig till en person:
Min fina lilla Joshie, jag hoppas att du fick mitt sms igår. Och jag vette fan vad som har hänt och jag hoppas att det inte stämmer(det var också min första reaktion " det kan inte stämma..") men om det är så..
Så finns jag här för dig. Always and Forever baby!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Och till karln: Vad the F*******************K håller du på med??:/
APRIL APRIL,DIN DUMMA SILL! JAPP,VILKET JÄVLA SKÄMT..
SÄMSTAST EVER JU... HAHA.

Men nu så ska jag fortsätta fixa mig och ta bussen till skolan om en stund.
Ha det bra idag!
Pusssssssssssssssssss.


H,är världens finaste pojke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0