det finns så mycket att prata om.

Jaa du det finns det verkligen.
Seriöst jag blir galen, för att det finns så mycket jag har att säga som jag har sagt till alla personer förutom du..
Jobbigt eller vad?
Säger bara,det är inte lätt och vara jag idag..

Hur som helst min "pluggdag" gick ju åt skogen.
Vid ett tiden typ så fick jag sms av Nina och vi tog då en långpromenad och jag ska inte ljuga(känner träningsvärken komma i rumpan och benen). Vi fick någon bra ide om att glassa vid Rastsjön så vid drog hem och fixade det som behövde fixas och så köpte vi med oss as god sallad från Baren och brummade iväg. Det hann då dyka upp regnmoln och solen försvann så det blev inget direkt "glassande" sen. Snarare 20 iskalla fingrar.
Hur som helst,hade en galen eftermiddag där och vi tog en hel del galna kort och en fråga som alltid kommer upp är:
"Hur fan lyckas vi?"
Kom sedan hem och åkte till stallet i regnet medan jag hade Marina i luren under hela vistelsen där och det var sjukt roligt!
Alltid kul och prata med den tjejen:)<3
Kom sedan hem och kollade på Gossip Girl och smaskade choklad innan jag tittade tillsammans med brorsan på Wipeout och Ballar av stål.
Har dampat på datan i ca 1 timme nu men men nu är det lugnt igen.
Men bjuder ialf på bilder från dagen här.

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0