did you knooooow?



Har haft en ganska bra dag med fina vänner, och har hängt i skolan flera timmar usch. Inte fick jag något vettigt gjort heller..
Nina kom ialf på besök och det var kul:)
Haha,jag har sån tur att ha så roliga kompisar poch fy faen vad vi flumma idag på rasten. Satt och prata om mat sex och allt blev bara sjukare och sjukare..
Säger bara om S & T har lyckats få halva världens befolkning höga,slaktade,stekta,kokta,grillade och sålda som hamburgare  så hade jag ingenting med saken och göra... men johannes och marina hade!! (tjallare jag vet..)

haha. Hur som helst,drog sedan ner till stora torget där det var fullt ös med boland!
Jag och Nina åkte ner till tre och var där til fem typ och mellan där så hann vi se världens finaste sjunga,se Christian hålla på och göra spikar och träna rumpmusklerna med nån stenålders grej och Johannes rita av snuskiga tanter med jordgubbar och skratta åt Kims roliga danser.
Marina gjorde oss sällskap ett tag och vi myste riktigt där(shit folk måste tro att vi e tillsammans lr nått..fast det e vi ju?) men aa vi dansade och minglade runt en stund.
Fattade inte heller skiten med att det skulle börja hagla mitt i allt? frös ihjäl om mina händer men kunde ialf värma mig på Christian glöd grej,det var mysigt.

Jag hämtade ut min studentmössa idag också!! Fan vad härligt alltså,nu är det inte långt kvar människor!!!!!!
Dock satt den lite tajt så aa mina öron ser helt cp ut och aa jaa det kan väl bli snyggt det med så;)
Beställde dessutom med värsta mysdressen och den var hur skön som helst(skojjar inte!) och jag har strosat runt i mjukisbyxorna aslänge nu. Och ja studenttrosorna var ju också med, hoppas ni kommer ihåg vad jag,Sara och Tove ska göra med de? FLASHA!!

Men ja nu ikväll så ska jag inte göra nånting. Bara sitta hemma som en seg propp.
Känns väldigt konstigt att INTE gå ut, INTE vara med någon fin vän, INTE vara ute och ränna på natten. alltså ingenting..
Så ja jag ska ialf försöka göra någon nytta och plugga tills jag somnar?
Fast först så väntar Jalla!Jalla! och smaska popcorn med brorsan.

pussinuss.


aaaaaaaaa,faeeen vad det här är jobbigt.
PALLLA!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0