die wolf h8ter die.

Tjoo!
Kommer ett inlägg om gårdagen,som var..GRYM!
Jag & Jojjo tillsammans kan ju inte bli bättre. Vi hängde på Orange, skämde ut oss lite, lyssnade på grymma killar med rånarluvor och maraccas med majs i och sedan på KUNG HENRY som fyllde 30 år!!!
Lite tråkigt att vi var tvunga och gå så tidigt,svårt att slita sig ifrån stället. Gillar det extremt mycket!
Och grymma beat,Åhh!
En helt awesome kväll med en fin vän och jaa väldigt lyckad var den.
Bjuder på hur många youtube klipp som helst,såå aa njut människor:)


Del 1 av när Follow him to the end of desert uppträdde.
GRYMMA!


Del 2 när Follow him to the end of desert uppträdde.


Jojjo, en liten bit vi missade av de grymma grabbarna med Kung Henry!


Jojjos favorit(?) "Smakar det så kostar det en annan människa livet.."


Min favorit ändå.. "I LIKE DARKNESS!" jag diggar hans röst så himla mycket den är så.. åh jag vet inte.
han e grym,hans texter är grymma och han äger. Han gilalr jag extremt mycket alltså!;)


 
"DU SKA FÅ VAD DU FÖRTJÄNAR NÄR JAG DÖR!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0