don't loose your mind girl.

alltså vad då galen helg?

Man blir fan snurrig av allt det här.

Fredag:
Vaknade 10, pluggade/packade halva dagen, väntade på att få reda om det skulle bli Sthlm eller inte,STRESS till buss med Nina, taggade som satan, osminkad vilket vi lätt fixade på Grönby Centrum då pojkarna var sena eftersom deras lokalsinne typ suger?,brassa iväg till Sthlm,in i skogen typ ute i nowhere där vi festade järnet med härliga människor!
kom hem till 05.00 och det var väl en lagom tid eller? och varför glömmer jag alltid att ta med mig hemnycklar så jag slipper stå och banka på fönstret i kylan i hundra år tills någon öppnar? haha,sämst man är.
Men hade en riktigt rolig kväll!:) så galeeeet!
men ändå kvällens problem..hur kan något vara så fel men så rätt på samma gång?
vilken känsla.

Lördag:
Vaknade vid 12, själv hemma,sega framför film,plugga,fixa stallet och ta in frusna hästen i värmen och sedan fixa sig inför en fika i staden med Marina. Var riktigt mysigt och ja vad kan man säga?
den flickan är otrolig<33333

Och jaa imorgon så väntar inget mer än plugg,hästen, och lite mer plugg. Tro mig,jag drunkar i plugg.
men man vet ju aldrig vad som händer...vi får se:)
Men nu så ska jag soooova.
Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0