fjärilar i magen.

Halluuu!:)
Tror jag inte kunde ha ahft en bättre start på veckan..eller?
Gick upp skit tidigt idag och drog till skolan för att sy lite och det gick fruktansvärt dåligt så vid 10 tiden gav jag upp och gick med Sara till cafeterian och träffade pojkarna.

Hade två lektioner och på lunchen så sprang jag och sydde lite till,gick fortfarande sjukt dåligt men aa sen sprang jag och Tove till lektion. Fick se klasskompisen Elisa dansa jazz,as duktig var hon:)

Efter det så drog vi fyra tjejer ner på stan för att jag skulle köpa tyg till kavajen som jag ska sy och sen så mötte vi upp pojkarna och gick över halva stan typ för att köpa mjukglass och satte oss sedan vid ån och glassade i solen med våra glassar. HAHA:)
Kom hem och fixade sedan stallet och pussade på hästen sen så blev det pannkakor till middag(mums!) och ja nu sitter jag här och skriver om mitt Mode-arbete.
Så så kul har min måndag varit än så länge!

Har inte mycket mer och säga än de förutom att jag älskar vädret idag!
Puss på er!
jag får fjärilar i magen så fort jag ser dig<3


bilder från dagen,tagna med världens sämsta mobilkamera;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0