fullt ös!

Hm,har inte mycket och säga om dagen men bara att:
våra mode lektioner är nog de flummigaste nånsin,vi sjunger jämt och idag blev det "huvud axlar knä och tå" och massa annat, och ja mina klasskompisar är så bra! Love it!:)

Imorgon så kommer Nina till skolan, jag ska få klart min svarta klänning på håltimmen, och det ska jobbas med projektarbete och jag ska köpa tyg till kavajen och sedan ska man se finaste pojken uppträda och hänga med andra coola bolandselever på Stora torget och så efter det..blir det antingen bio med S,T coh J eller så blir det något annat.. får se hihi:)
Men nu ska jag gå och fixa lite inför morgondagen och sedan sova. Upp tidigt imorn och ha en kanon dag med vännerna!

ha det bra.
puss!

happy face?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0