HOW YOU'RE DOIN?

Något som firas för fulla muggar i Uppsala är då Valborg.
Folk är som galna och flockas överallt i denna lilla stad och imorgon är det röööööööj som gäller!

Har ikväll haft besök av Nina och vi har färgat håret och flummat.
Och vad är egentligen "hångelkemi?"
hur som helst, vi har planerat inför morgondagen och vet på ett ungefär hur morgonen/dagen/kvällen kommer se ut. Härligt det!
Nu återstår det bara att packa ner lite saker,ska ändå vara borta nästan mer än 24 timmar.

Idag i skolan så fick jag träffa en baby en stund också,det gillar vi. Åkte sedan ner på stan och köpte armband och tygskor med M & C och Hanno. Tog en glass i solen gjorde vi också,mums!
Kom hem och stressade till stallet och ja sen så kom ju då Nina.
Alltså fan vad vi är taggade inför imorn alltså.
Är alldeles hypeeer!

Men aa jag har alldeles för mkt saker som snurrar i mitt huvud nu så ska packa och sedan hoppa i säng.
TAGGAD!!!

men puss på er.

btw,jag e helt svart på händerna. lyckat,jävligt lyckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0