imparare.


Jag har spenderat kvällen halvsovandes framför tvn med katten som sällskap. Ingen kan säga hur jäkla trött jag är just nu. Så himla seg i huvudet..

Jag har i alla fall idag tagit en ridtur på bollen idag på eftermiddagen,det gick bra men hon var lite halvknasig på samma gång.
hm,får se om det blir en tur i skogen imorn eller inte..

Min lillebror ligger just nu på soffan och sover och mår dåligt,han har blivit matförgiftad stackarn..
Blev först livrädd och trodde han var magsjuk och att det smittade men näe så var det inte..fan vad bra,hatar att spy även om jag gör det alldeles för mycket,fast det är ju självförvållat och alkohol inblandat då haha..

usch,vilken ångest jag fick av att skriva det där nu då..

hur som helst,jag ska nu ta en dusch eftersom att jag känner mig as äcklig och bara blä och ska dessutom köra ett av Ninas smarta hår tips och se om det funkar. Spännande!
Men sen ska jag sova!

Buona sera (vilket betyder godnatt på italienska)


Kommentarer
Postat av: STEPHNI

Sv: Ja :D jackan är sjukt snygg!

2010-04-18 @ 10:07:59
URL: http://stephnileanagee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0