jag känner hur det bränner inom mig.

alla känslor,alla tankar, all jävla ångest.
jag orkar inte längre. ett helvete väntar och jag vet att jag inte kommer orka pressen även fast jag redan försöker göra mitt bästa.

Men vad fan gör man när man inte har någon ork kvar?
Ska man bara låta sig själv brinna upp?

och du gör mig galen. Du får mitt huvud att snurra på både ett bra och dåligt sätt.
jag orkar inte med något komplicerat men du gör det så inåt helvete... komplicerat.

jag orkar inte.
Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: Nina

Du orkar<3<3<3 finns här<3

2010-04-26 @ 17:50:40
Postat av: Lollo

Mm, be strong untill the end of time<333333333

2010-04-26 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0