mi corazón.

Hellu!:)

Sitter just nu här as mätt efter all jävla påskmat och godis...
Har idag inte gjort så mycket idag,förutom sovit till 11,kollat på film med katten som sällskap,och sedan tagit en ridtur på skruttan i det fina vår vädret. Gick faktiskt bra hihi:)
Var helt slut efter det så jag chillade hemma ett bra tag men sen så ringde Tove och sa att hon skulle komma och hämta dricka och lite annat hon hade här,så fick en snabb visit av henne. Det var väldigt kul faktiskt:)
Sedan så ringde baby och så pratade jag med honom en stund. Kanske blir ett besök av honom men vi får se;)

Jag har dessutom idag varit och handlat och packat inför morgondagen.
Har laddat upp med SOLO tidning,vindruvor(nom nom), MASSA godis och aa massa annat gott:)
Är dock lite osäker på om jag ska orka ta Kenza skorna eller om jag bara ska ta mina vanliga pumps..Hm.
Får se hur det blir imorn. Eller jaa.
Jag ska upp om 6 timmar typ för att duscha och käka frukost, för sen vid 04.00 står Nina och tutar järnet utanför min dörr och så bär det av mot Jönköping!!!
ELMIA here we come!
shit,laddad som tusan är jag!

Och en låt som jag gillar extremt mycket nu är (Pitbull- Maldito Alcohol) där de sjunger på spanska och det fick mig att inse speciellt  idag hur mycket jag verkligen gillar spanska och hur mycket jag saknar att kunna det. det man lärde sig i högstadiet är sedan länge borta haha..
För något jag verkligen gillar är språk. Det är så himla kul och kunna utrycka sig på flera språk och jag skulle göra vad som helst för att kunna prata urbra engelska,spanska, franska,grekiska,italienska,arabiska och filippinska.
Men aa hur det nu ska gå till vet inte jag haha.

Men men,nu ska jag packa det sista och sedan..får vi se vad händer.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0