sämst.

jaja, inte så bra uppdatering kanske men hade sämsta kvällen igår(eller jaa så sämst var den inte, jag och broshan,hemma själva,musik på och dansemoves i köket,GILLA!) haha. men idag är verkligen sämsta dagen.

Dagens minus:
-piss väder.
-bussen överfull och åker bara förbi en.
-vänta ute i pissväder ca 35 min.
- helt ovärd lektion för jag följde en instruktion som fuckade upp hela ballongkjolen..
- hemma typ 18.00?
-äckelgubben på bussen som är världens äckligaste snubbe. HATA!!
-dyngsura hästar:(
- ingen ork till plugga alls.
-TVn dampar ur och slutar funka som den ska(igår var det datan som höll på..)
- mamma jobbade kväll.

dagens plus:
-solning med vänner.
-träning inför modevisning( gick ju bra ju?)
- baby.
-träffa Lilli på bussen hem<3333

Så ja,dagen idag har inte varit så jäkla bra asså.
Och håller på dö av trötthet så ska snart gå och lägga mig..
Och imorn är det fredag,SKÖNT.

puss och hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0