she's the best girl.

Well well. Tisdag idag då.
Kan meddela folket att jag suttit och sytt mellan 09.00- 16.00 idag,duktig ja?
Min svarta klänning är "klar" men aa jag orkar seriöst inte bry mig om den längre så lägger den åt sidan ett tag.
Fick klar en bit av testklänningen till studentklänningen,såg inte helt fel ut så blev glad av det,yes!
Fick ut hela mönstret m.m på kavajtyget så aa det var ju bra?
Kan helt klart erkänna att den sista lektionen inte var den seriösaste. Shit,jag och Marina tillsammans är liksom helt flum,jämt och ständigt!
Vi bestämde oss också för att byta status på FB,så jo visst just nu så har jag ett öppet förhållande med Marina Nordgren och det gillar vi!
Vi båda två blir ju psyk störda av alla andra killar här i världen,sverige,uppland,uppsala..så ja lika bra och go public med den som jag tillbringat varje dag med i tre år nu...Alltså seriöst,jag och Marina är som ett gift par haha!

Kom hem idag runt sex och då smaskade jag i mig pannkakor(igen) men usch så gott det är! mums mums!
Fick sällskap av Nina till stallet och fan vad less jag blir...
Girl be strong<3
Och på lördag ska vi spana killar till dig,vi har Sara's dejting service redo! Let's go girl.

Fick också i natt ett samtal av underbaraste men kommer inte ihåg ett dugg av vad vi pratade om haha,såå trött var jag haha!;) saknar den muppen..

Men nu ska jag bänka mig framför tvn, Desperate och Cougar Town.
Pussipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0