varför då då?

Hej där!
Liet seg uppdatering på denna blogg men hey det är lov och då sitter jag sällan framför datan kan jag lova!
Har ju som sagt tillbringat 2 dagar hos Marina och det har varit myspys!:)
Hade Mary Kay party med Tove och shiit,jag älskar alla deras produkter,GE MIG!
Vi har dessutom jobbat lite med projektet och kollat på film och annat. Vi åkte in til stan på eftermiddagen och solade(svettigt värre!),kylde sedan ner oss med isglass efteråt(yumie) och så fönstershoppade vi lite och så träffade jag sedan på Nicke och hans polare och hans fina fina flicka.
Åkte och fixade stallet på en gång,sådär runt 8 typ och sen när jag väl kom hem så var jag lite trött i kroppen.
Segade framför Desperate Houseviwes och Vougar Town och ja nu har mitt arsle hamnat här. Bra va?

Har lite smått panik just nu och inför morgondagen då alla vill ha med mig på massa olika saker.
Mary Kay party,utgång,shopping,myspys..
Men eftersom det nu skulle kunna vara så att H kommer hit imorgon så måste jag ju välja det före allt annat då jag längtat såååååååååhäääääääääär mycket efter honom.
Men åhh får se hur det blir....

Har så mkt och berätta annars och ingen vet ju något om vad som hände nere på Elmia heller men om man säger så här då.Här kommer höjdpunkterna från de senaste dagarna:
-Roadtrip typ 80 mil med fina vänner.
- " vilket håll tror du han kommer ifrån?" "Jag tror han kommer bakifrån"
- polkagrisar
- felparkerad bil. Jag= SAY WHAAT?
-film mys med Marina.
-Mary Kay party.
-Vårens första glass i Uppsala med en fin vän i skymningen.
- Chip Foose.
-Snyggaste bilarna ever med pumpande musik och grym styling och grymma motorer. Härligt!!!!
- race mot asmuppig kille i BMW. HAHAHHAHAH.
-mycket skratt och djupa samtal med vännerna.
- fina fina sms hela tiden.

Och ja jag är för trött för att minnas allt roligt men ah det var det i alla fall.
Ska nu ialf lägga mig i sängen och kolla på tv med katten och sen prata med baby och sen sova.
Godnatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0