what's this?

Tjohooo!

Idag är man uppe tidigt. Haha,näe såklart inte,kolla klockan liksom;)
Gårdagen var ju som sagt ganska bra.
Var i skolan och sydde och fixade men blev ialf inte klar med svarta klänningen så det var lite tråkigt.Men men,jag får slita sönder mig veckan efter lovet.

Jag åkte ialf ner på stan en stund med Marina och köpte Kenza-skorna. Friday night heter dem och de är så fabulous så jag dööööööööör. ÅKte tillbaka till skolan,asglad och då träffar man på finaste pojken(puuuusssss) och så blev man ännu mer glad än vad man redan var:)
Efter skolan så åkte jag och Tove hem till mig och chillade några timmar,käkade pannkaka(Mums!) och sedan iväg till stallet en snabbis. Sedan blev det fixning inför kvällen och vin.

Vi drog ju som sagt till BJ för att fira in våren och shiiiiiiiiit vad underbart roligt det var där!
fett mycket folk,fett bra musik,fett bra stämning.
Så himla kul att typ 90 % av musiken de spelade har jag nerladdat på min mobil,så sjukt niiice;)
Blev ialf helt kär i stället,så är inte sista gången vi går dit ialf. Jag & Tove kommer dra dit varenda gång det är evangemang där oh jaaaaa!

Kvällen händelser:
föra på California White..oh ja!
helt jävla ensamma på bussen in typ. EEEFTERFEST någon?
station och prata lite med Marina.
vandring upp till BJ med flaskan i handen.
klättra över järnrepen,smidiga tjejer!
drinkar.
Tiffany och småpojkarna.
Calleponken:)
vimmel vimmel.
Dansa dansa dansa...
Gå runt runt flera ggr.
dansa lite till.
och dansa lite mera.
hänga med 92 pojkar på dansgolvet,inget hitt direkt!
Pontus från Paradise Hotel.
dansa.
få dricka i hela håret och bli alldeles kladdig då en jäkel sprutade champagne över hela jävla dansgolvet..
dra vid 02.00
vandring ner till station i sällskap av 2 random killar.
bussen 10 min sen..
samtal med Tove,lyckad konversation haha?
Somna på bussen och vakna upp i...Gimo.
Prata lite med random kille.
Vänta ute 20 min innan pappsen kom. ( tur att han jobbar natt!:D)
hemma 04.30

Jaa det var min natt. Hade ju kunnat bli bättre om Mr. Loverman kunde ha kommit men aa så blev det inte;)
Men ikväll hoppas jag på att det blir fredagsmys med honom:)
Så tyvärr dissar jag tjejerna och H.P- maraton men så dår det bli..Sorry<33


Men nu ska jag dra iväg till stallet tror jag.
ha det bra och puss på er!

bilder från kvällen är på väg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HP-maratonet är nästa fredag! :)

2010-04-02 @ 19:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0