wonderful.

Tjoo!

Blir värsta nattbloggningen här och det är i ett onyktert tillstånd kan jag också sägha.(stavfel kan förekomma ja).
Ialf.
Har haft en ganska bra onsdag.
Baby kom hiit(!!) och vi myste i några timmar innan vi tillsammans åkte in till staden och jag drog mitt pick och pack till Nyby till Hanna där tjejerna var.Blev massa fixning coh förfest där inan vi drog till Kalas och röjde lite där.
Träffade på massa roliga människor och en aspackad(!) Jennifer. Hihi,lite kul ändå och se henne röja av sig lite då hon de senaste gångerna varit duktig och varit nykter. En full och röjd kväll är hon värd hihi!:)
Hade ingen jävla skjuts hem så skule antingen övernattat hos Tove lr kört på efterfest till halv sex då bussarna börjar gå men tänkte att jag lika gärna kunde åka hem med sista bussen hem till Alunda eftersom Josh & gänget skulle göra det. Gjorde de det eller? NÄ!
haha men men hur som helst. Träffade på Linda & bebin istället och chittchattade med dem på bussresan hem.
Kuligt värre hihihi!:D

Har smsat lite med Nina nu också och är jkag inte alltför död imorn blir det en morronpromenix med henne hihi!
Men nu så ska jag gå och sova.
Godnatt alla bitches;)

baby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0