you are so naughty.

Hellu.
Har haft en ganska bra dag idag dock började den sämst som vanligt..
FÖRSOV MIG till att börja med!
fast det gjorde ju att jag träffade baby på bussen så aa så himla jobbigt var det ju inte.
Krigade med mellanlägget sen på sömnaden(alltså seriöst det drygaste nånsin inom sömnad är nog fan att klippa mellanlägg...) och sen vart det lunch och då var det så klart pannkisar så då vart man helt happyface av det också:)
ARL lektionen gjorde jag inte ett skit på förutom att sitta och leta jobb och kolla på photoshop hur jag ser ut i plantina blont hår haha!
Träffade baby en stund också sen och det var lika mysigt som vanligt haha. (tog inspiration från det också till rubriken haha, you're so naughty!)
Pressade sedan mellanläggen på kavajen med Marina och hängde lite med Christian,Kim och Sara och några jävla idioter hade snott hennes ipod och busskort så hon var ju lagom glad!! säger bara: boland..inga friska människor där inte!
Drog mig sedan vidare till Gränby där jag och mamma och broshan flängde runt.
Kom ialf hem med en jeansjacka så nu jäklar har vi det kirrat ialf!

Åkte förbi Moster Berit också. Mamma fick en snygg läderjacka och jag skulle fått ett par härligt snygga skor men de var för stora så aa det blev inte att de följde med hem! Men kul var det ändå och träffa moster hihi man gör ju det alltför sällan tycker jag..

Imorgon då? Jaa blir fullt upp hela dagen.
Ska sysysysysy i skolan,umgås med småpojkarna och sedan dra ner på stan med Marina(och några fler kanske haha?) och då ska vi lämna jobbansäkningar här och var och sen ska ajg köpa massa bling bling,nya tygskor och något fint att ha på mig till valborg:)

Men har suttit här alldeles för länge nu,så ska fixa lite nu innan sängen väntar. Behöver sömn innan jag döör av trötthet!
men puss på er!

Jag & SnyggSara idag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0