You're driving me crazy. You're looking amazing.

Helluu.

Shit vad jag inte har koll på läget just nu alltså..
Känns som jag inte vet vad jag håller på med haha.

Vaknade ialf runt 10 idag och drog iväg till stallet då. Minglade lite med Emelie och sedan så tog jag av broddisarna på Bollan. Lika bra tänke jag nu eftersom alla typ satt lösa och var nerslipade till max nästan. Gick som på räls att ta av dem och det kändes jäkligt bra. Inga små sår,YES!

Jag skulle nu egentligen befunnit mig hemma hos Hanna på Mary Kay party men blir inte så. As försenad med allting och dessutom så ringde baby för en liten stund sen och sa att han kanske kunde komma. Så aa det blir väl förmodligen en tripp in till staden lite senare ikväll så kommer jag till tjejerna lagom till förfesten haha!;)
Kan bli en ganska röjd kväll då det är hur många som helst som ska ut. Usch fy fan vad kuuuuul!:)

Men men. Nu är den stora frågan:
Plugga vs. Tv spel med brorsan?
aa får se hur det blir. Ska väl göra någon nytta också haha.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0