23 Augusti 2010.


sån jävla brist på rubrik så det där fick duga..Orkar inte!!
Är helt slut i huvudet,men kände ändå att det skulle vara kul o blogga såhär på måndagskvällen och berätta lite om mitt liv.

I fredags blev det utgång med snygga tjejer och killar. Ble förfest först ute i Luthagen och sen blev det Kalas! Träffade många fina vänner i dimman.
Tog hand om vänner som behövdes ta hand om och sånt skoj:)
Hade det sjukt kul med pojkarna hem på nattbussen haha,stööört!
På lördag blev det utgång med snygga tjejer igen. Haha rolig förfestning med pecca och sen så blev det massa häng med människor igen på Kalas!:)Trodde jag skulle åka nattbussen hem själv men fick sällskap av gustiss och pecca,yeeey!:)
Blev väckt av gustiss när jag skulle av, var ju lite lagom borta i huvudet. Eh vem vare som var äldst igen och ska föregå med gott exempel? haha,ialf snällt av pojken!:)

Söndagen har jag inget minne av,eller joo Nina kom hit och pratade massa på kvällen,kulkulkul!:) garvade sönder oss åt mamma som vanligt haha!:)

Och ja..idag så började jag på det nya jobbet! MAAAX. (8.00-15.00)
Sjuuukt kul men också galeeet! Höll på att dö lite halvt i rushen, efter 12.00 är det sjukt mkt jobb!
Hur som helst,jobbar igen på onsdag sen vet jag inte om jag jobbar i helgen eller inte;)
Håller på och laddar in masssa tider i schemabasen nu så egentligen det där med att jobba natt varje helg det stämde ju inte riktigt. Kan nog bli ganska soft,ibland dagar,ibland nätter m.m.
Gillar ialf min chef, så bra så bra han är! Favoriten är ju också Max haha! yeeep finns en kille som heter Max och jobbar på Max! xD Var min klippa idag ialf,hjälpte mig väldigt mycket fast var ändå mkt självständigt jobb yes?;)
gjorde några nybörjar misstag men jag ska bli bättre än bäst,jag lovar!:)
btw..jag ser ut som ett riksmongo(som chefen säger hela tiin) i den där "hatten" haha!:D

Dog i soffan och kollade på film med brorsan när jag kom hem och just nu är jag helt slut i huvudet så ska sova!!!Fattar inte ens att jag är vaken än??

Juste två notes till om denna måndag:
1. min faster och hennes pojkvän var här på kvällen och lämnade ett lass kräftor! Kul!:)
2. Min kusin Gabriella har fått sitt första barn, en liten pojke som ska heta Liam! ( asfint namn tkr jag!)


Nightynight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0