jag blev ett måndagsbarn,hela livet blev en helg, det är måndag snart men jag lever för ikväll.

Pissväder det ska vara idag då...Vill ha sooooool!
Kan fan inte fatta att sommaren snart är slut. Och kan fan inte fatta att jag kommer befinna mig på skitskolan igen om 18 dagar. Fattar ni 18 DAGAR?!! Det är ju fan helt sjukt..
Samtidigt som jag aldrig mer vill gå i skolan så vill jag nästan inget hellre än göra det.Vad fan ska jag annars göra?Vad vill jag göra? Allt händer så jävla snabbt,livet..vart fan är alla på väg? Vart är jag på väg?
Juste...

Igår så var det iallafall tjejkväll hemma hos Jojjo:
bra tjejer,kinamat med friterad banan med glass o sirap till efterrätt,film,tjejsnack och té.
ett sjujäkla bra avslut på helgen måste jag säga. Puss på er!♥

Är så sjukt chockad över mig själv att jag gick och la mig "tidigt" igår. Typ innan tolv så låg jag däckad i sängen.
Är ju fan inte bra att man vant sig med att vara uppe hela nätterna..Kanske dags och börja styra upp sig lite lagom tills skolan börjar?
Sov typ asmånga timmar men gick upp vid elva ändå. Också väldigt chockande för så "tidigt" var det länge sen jag kom upp och var pigg och inte bakis. hahahaha, är ju nästan skrattretande!

Vid typ 4 så kommer iallafall Nina hit,ska bli kul tihi(:
Men nu ska jag äta en asgod lunch!

later bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0