and I lay my head back down and I lift my hands and pray to be only yours.

Hallååå...

Hoppas allt är bra med allihopa.
Jag är typ dödstrött nu för tiden. Igår blev det en liten utgång med Jojjo Malin Tove och Jennifer.
Var roligt! Inte så mkt folk ute och jag var inte övertrivet taggad heller och att sedan slutet blev kaos när Hanna var försvunnen var inte heller kul! usch..
Ialf kom hem vid 02.00 och idag har jag sovit ganska mkt och bara kollat på film.
En film jag såg var A walk to remember. As bra var den men sjukt sorglig ändå!

Har inte mycket mer och säga men jobbade ju i onsdags också och det gick väldigt bra faktiskt! Max & Kajsa var mina klippor,helt seriöst alla som jobbar där är sånna vänliga själar! Man blir så glad bara att veta att man har de bakom sig som backar upp en i alla lägen. Underbart roligt!:)

Och juste,imorgon är det en väldigt speciell dag.
Först blir det skola och sedan utgång och fixa lite stammis grejer!
Inte så himla speciellt kanske men det är ett ganska speciellt datum hihi.

Tror också att det kan bli en ganska rolig helg hihi men vi får se..:)
Nu ska jag ialf duscha och sedan sova.
Ciao.


är inte såhär glad idag..faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0