And when your back's against the wall,just turn around and you'll see,I'll be there to catch your fall, so have a little faith in me.

Här sitter jag nu,vaken som alltid. För rastlös för och sova. För mycket i huvudet som snurrar.
Men ni vet sånt där roligt?

Iallafall så har jag haft sånt jäkla flow idag så det är sjukt!
fick sällskap på bussen in till stan med Ninis, gjorde alla mina ärenden och allt gick skitbra! bytte de saker jag ville byta, hämta ut den asbraiga boken jag ville ha, svängde in på apoteket en snabbis och vips så var jag klar på mindre än en timme. Fick skjuts av mamma till bussen och från bussen. Fick sällskap igen av Nina när jag skulle handla. Firade det med att käka glass och slappa i min soffa tillsammans.ÄLSKAR VÅRAN HUMOR HAHA!;D
Kollade nyss på ett asbra Sex and the city avsnitt där Mr. Big hämtade hem Carrie ifrån Paris och... jaa hela dagen har varit asbra!
fast i och för sig..det saknas ju en person som betyder mer än bara sjukt bra flyt i vardagen..

Här bjuder jag iallfall på en av de finaste låtarna jag nånsin hört♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0