det är dags för fredagsmysssssss...

Yeeep så sant som det står skrivet.
Sov apdåligt inatt(inte kul och sova ensam vettni) men segade mig ialf upp vid halv 10. Spenderade några timmar med Marina i staden..Tryckte i oss 4 wienerbröd var,kollade in skor,stekte i solen,halvsov tillsammans på bryggan. Aa mysfaktor 10 helt klart!
Fick dessutom se en kille som hoppade ner från en av broarna ner i ån, en gubbe pinka ner vattnet plus se en tonårig kille åka en uppblåstbar båt ner i forsen..helt vanliga händelser i fyrisån haha!
Kul dag ialf med fina Marina:)♥

Och....kvällen bjuder på mys med Jojjo hemma hos mig!:)♥
Blir fruktsallad och massa snack det kan jag lova!
En sjukt härlig fredag helt klart.
Är lite avis på de som super till och drar till Öregrund tonight,men hey..vi drar dit imorgon, det är då den verkliga festen börjar när vi är där!;)

LuddePudde och de andra pojkarna är nere i Örebro och spelar lite handboll så därför sysselsätter jag mig med annat och hela den här helgen bjuder bara på massa roligheter med snygga chicks!
Fast saknar ju min älskling ändå♥

men nu blir det lite badminton med lillebror!:)
Byeeee.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0