för din mamma borde lärt dig lite granna tönt.


Har spenderat dagen med Hannooo inne i staden och förutom försovning som ledde till att sitta på en trasig buss och vara stillastående i Rasbo i hundra år och komma 1,5 timme försent in så var det roligt. Shoppade lite snygga saker och käkade på Amazing Thai där det var sjukt god mat. Har varit en ganska härlig dag ändå om man frågar mig:)♥

Saker jag stör mig på:
1. Människor som kan behandla människor de älskar hur dåligt som helst. Blir så arg!
2. Vänner som försöker fucka ihop ens liv. Ursäkta mig om jag också vill vara lycklig för en gångs skull?
3. Mobiler.
4. Mitt knä. Det gör ont!

Nu så ska jag ta en cider och hoppas att kvällen bjuder på något spännande.
Later losers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0