för du skär,skär som laser och jag förlorar hur jag än gör för du är inte nån som man låser in och inte nån som man "har".

Hejsvejs.

Har idag lyckats hinna med allt detta:
vaknat brevid finaste killen, solat i timmar,lyssnat på urbra partymusik, läst boken " the lucky one" ( as bra btw), promenerat ner till city och käkat mjukglass med Nina, ridit min fina häst och jaa nu sitter jag här.
Läser lite bloggar, lyssnar på lite musik, smsar lite. Aa ni vet,chillar.
Har skit ont i huvudet också, det e inte säkert att rida på min häst "risk för wipplers" säger jag bara. Hon hoppa till för typ en sten idag och jag var inte alls beredd på det så hela nacken och huvudet fuckades ihop. Fast det så var hon var jättepigg idag och det var hur kul som helst hihi!:)

Har fått två förfrågningar om krogen ikväll men det blir det inte! Är grymt party sugen men sparar mig inför fredag, då blir det rööj med pojkar och flickor!:)
Ikväll så skulle det bästa vara och umgås med favoriterna,men får se hur det blir med det! HOPPAS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0