För ögonen svider och hjärtat bränns.

Hej där vänner.

Har haft en ganska bra helg med mycket alkohol inblandat om ni förstår vad jag menar?;)
I fredags blev det grillning hos Bolle och sedan utgång på Kalas med hur många personer som helst.Sjuuukt roligt och vilket rööj det var haha!:)
Att sedan det mesta av kvällen är en ren jävla dimma och jag knappt kommer ihåg nått det kan vi väl lämna ute?
haha.
I går så låg jag bakis halva dagen och gjorde i princip inget vettigt förutom samtala med Tove i telefon om gårdagen men sedan när mörkret föll så vart alla mina planer kaos och slutade med att jag var ensam och hyperaktiv en lördagkväll. Nina räddade mig vid 11 tiden och jag korkade upp vinflaskan och vi drog in till American Car Show och sedan avslutades kvällen på Kalas!
Jojjo och dundergänget var där så det var as kalas haha!:)
Blev sedan fyllekäk och allsång i bilen på vägen hem så jaa vad kan man säga...
Nina är min räddare i nöden när allt annat faller ihop omkring en!♥

Blir en överdriven bildbomb sen!
Puss & Hej.


Vet inte en enda människa som inte gillar denna låt...LOVE IT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0