here we go!

Har haft en så klockren kväll med Nina. Som alltid börjar det med helt spontana konversationer på MSN som oftast slutar med att hon en stund senare befinner sig hemma hos mig! Så härligt så härligt!:)
Fixade iallafall fram gottigott till oss och en romantisk film som hette (when you least expect it..) Love Happens.
Kanske värt och nämna att vi inte har en aning om vad filmen handlade om/ens kollade på den eftersom vi babblade om så mycket annat istället! hihi:)
Och vi garvade sönder oss åt det mesta som vi pratade om haha! Såå sjuuuukt kul har vi haft det de få timmar vi träffades hihi:)♥

Och nu ska jag kolla på film var det tänkt men lyckas alltid hamna nån annanstans som här tex;)
Blir ialf Remember Me som jag och mamsing ska se nu!
Skulle inte förvåna mig om jag lipar - en annan sak jag och Nina pratade om haha..mina nya p-piller får mig att typ börja gråta för det mesta i livet,kan vara en fin hund eller ett special moment i en film, ja tårarna kommer!
Haha fy fan..skärpning!
Wääääe:')
HAHAHA.

Hur som helst..upp tidigt imorn för en reunion med Bolandsskolan!
Puss Puss♥ (enbart menat till Ludde, det hoppas jag ni fattar idotios makaronos!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0