*host host*

Hej hej!
Det är ingen hes fisk som skriver men en fisk med ont i halsen är det iallafall! Pappa fixade ett par asbra halstabletter till mig idag ialf. De är lite spec,för man får bara ta 3 st/dag och max 7 dagar och man får inte ta de med andra tabletter som typ ipren(?). Så atte..ja jag hoppas jag blir bättre ialf!

På torsdag så blir det iallafall första gången jag jobbar natt! 20.00- 04.15!(pappa hämtar mig ialf,så sneeelt!) Får se hur det går haha... Fett med cash blir det ialf!;)
Sen har jag upptäckt att jag jobbar natt på kulturnatten..00.45-04.30. Inte så jäkla skoj för kommer vara fett mycket folk och jag kommer säkert jobba över men antar att det är lika bra och jobba då..Jag ska vara nykter på kulturnatten av alla nätter. Det ni!
mitt nya motto är: CASH IS KING!

Idag så blev det ialf skoning av Bollan. Nya och fräscha fötter blev det! Bollan är så söt när hon står och nosar hovslagaren i håret. Riktigt mysigpysig är hon! Märks att de två gillar varandra:)
Mitt i allt det där så ringer Micke och undrar om jag kan jobba ett pass...det sved verkligen att säga nej men hade ju redan skola att gå till så det gick verkligen inte..
Tränade ialf en liten stund med Marina,inte så bra egentligen för jag hade ju ont i halsen men tränade bara ben och rumpa och mage. FETT SKÖNT var det ialf!:)
Blev sedan häng med Marina och Victor den galningen ett tag, haha..

Fick ikväll ialf ett besök av snygging i en rosa sportbil,inte helt fel hihi. Du är bäst!♥

Sen blev det film med lillebror, Sommaren med Göran.
En viss liten Ludde tycker inte den är så jäkla bra och det kan ju varken jag eller lillebror hålla med om men sen efter 5 minter av filmen så kommer mamma och säger samma sak som Ludde: aa men den där är ju tråkig!
Tsss...Vilka töntar!;)

Ialf,imorn blir det en massa häng med några flickor och en jävligt snygg pojkvän som verkligen ALLA tjejer vill ha men inte kan få,för han är MIN! Fuck you all!:D
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0