nightout.

Helloooo.

Var ju en ganska bra kväll igår, right?
Åkte till staden och till Mogges pappas lägehet. Den ligger precis vid station så det är sjukt nära när man sen vill vingla vidare till krogen. Mötte upp Hanno och hennes kusin Julia där och sedan fick vi manligt sällskap av muppgänget. Calle,Achmed,Patric och några fler kom och höjde ribban på förfesten. Körde massa konstiga lekar och sedan vid elva så kom vi iväg vidare mot Kalaaaaaaas.
Träffade så sjuuuuuukt mycket roligt folk ute! Var askul att så många var där,speciellt överraskande och se Jennifer hihi! Men kulkul var det. Stannade i typ en timme sen sprang jag och Hanna iväg till Sofie och sen blev jag upphämtad av pojkarna och innan klockan var två så var vi hemma i sängen.

juste juste,lyssna på det här.
Jag dansade inte.
Inte en enda jävla gång,blev mest barhäng och massa vimmel med vännerna. Det roliga var att jag sa till alla: vi ses på dansgolvet!;)
haha, yeeeees det är ju lyckat när jag inte ens tog mig dit.Visserligen stannade vi inte så länge men iallafall. Testa nån gång ni och gå ut och inte dansa..Känns ju hel konstigt haha!

Fick ju sova brevid världens finaste kille så jag var glad iallafall. Har bara mystpyst nu idag och Ludde har dödat ett flertal getingar. Ikväll så blir det iallafall världens godaste middag - TACOS! hur jävla nice bakismat är inte det? mmmmm...tänk er cola och tacos,det är ju fan heaven för mig idag! NOM NOM♥

har inget mer och säga så...
Ciaoooooo losers.


Kvällens enda bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0