jag vill dansa men inte med dig.

Ja ni. Vad ska man säga egentligen?
Har haft en ganska bra helg.
I fredags blev det fest hos Tobbe, det var kul!
Och igår så blev det fest i Morgongåva hos Mickan! Den snyggingen ska ju flytta upp till Skellefteå den 17e augusti för att börja plugga där så jaa henne kommer man inte se mycket av sen,därför var det här som en typ askedsfest hihi. Kul var det ialf där, god mat och god dricka och bra med folk. Var inte planerat,men det bestämdes sen att vi skulle gå ut i Sala på Stattshotellet. Hade inga klackar eller nått men fick låna ett par av Mickans syrra Jojjo och fy fan va snygga de var! Mhmm;)
Åkte bil till Sala med Lisen och hennes pojkvän sen så dumpade de oss där och jag och Tove mötte upp Sara och Sofi, sen blev det rööööj där inne på hotellet!
Johannes och hans sällskap skulle ju inte dit sa de, men sen träffade vi på Bullen och därefter såg vi alla andra. Så himla kul och träffa Johannes igen! Det var ett tag sen hihi:) Dessutom fyllde han år igår!  PLUS han var lätt den bäst klädda igår alltså!
Dessutom så uppträdde massa olika artister men höjdpunkten var ju BYZ!!
Ni vet, karatefyllaaaaaaaa?!

och det vet du;)

Hur som helst,jag fixade skjuts hem därifrån och det slutade med att jag sov i Storvreta. Tack Jonas!!!!!:)
Kom hem idag och har just nu bara segat framför tvn. Family Guy maraton ju på 6an!;)
Lite senare ikväll så ska ialf jag iväg till Jojjo och ha tjejkväll med brudarna. Sånt jävla bra avslut på helgen!♥

Meeeen saknar min älskling så jävla mycket!:(♥

later babes!

MIN FAVORITTRÖJA = BORTA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0