It's time for this.

Mår ju inte så himla bra alltså. SJUK är jag men lever livets glada dagar ändå:)
Blev idag lunch på Cupido med Hanno och Tove. Riktigt kul! Träffade även på Sara & Sofi en snabbis!

Efter det blev det bara sängen och vila med kissen. Han är också sjuk,hostar en massa! Så vi sjuklingar har bara gosat i sängen.Trodde att jag skulle få träffa en snygg person ikväll men antar att det inte kommer hända...

Blev ialf sjukt glad när tanten från skolan ringde och flyttade vårat möte imorgon från 9.00 till 13.00,hur skönt haha?
Övningskörde en liten liten stund på kvällen idag också. Gick ju typ asbra! haha,kul var det ialf!:)
Har satt upp ett mål nu också..
Körkort till sommar 2011 (om inte tidigare) ska klaras av!!!!
Får se hur det går men..åh man måste ju ha lite mål här i livet;)

Imorn blir det ialf skola med Marina och sedan kvällsmys med Jojjo.
Orkar inte skriva mer så..
hejdå.


älskar den här låten,får alltid min huvudvärk och försvinna när jag har det. Hur coolt som helst!
Grym är den i allafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0