life will smile for you.

What up allihopa?

Har haft en ganska bra dag än så länge tycker jag. Vaknade astidigt idag, typ halv 10 och gjorde sedan inget vettigt eftersom det åskade halva dagen.
Vi hade det ju iallafall tur med vädret jag och Nina, för vid 4 så var det ju asfint väder! Nina testade ju att rida min fis idag! Gick ju jättebra ändå för att vara första gången haha:)
Mötte upp Matilda också för att få mina nycklar!

Meeen. Nu är jag hemma.
Och jag ska bara chillerilla och städa mitt rum. Tänkte bädda om sängen också så ikväll kommer man sova hur skönt som helst i en nybäddad säng.
Och något av det skönaste som finns är ju när man har nyrakade insmörjda ben och sedan lägger sig i en nybäddad säng. SKÖÖÖNT.

Anyway..
Här har ni en as bra låt.



saknar någon....it's true.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0