my feelings for you have always been free.

Igår natt kom älskling hit! Var asmysigt och sova med honom (som alltid) så det var ganska segt och ta sig upp imorse kl 10 för att åka till stallet. Ville inte men men iväg kom jag iallafall! Mötte upp en smutsig lite ponny som skötte sig jättebra på promenaden till den nya hagen men väl där. BOOM, så galopperade hon med de andra efter sig runt i det höga gräset som galningar:)

Anyway.....fick för en stund sen reda på att jag fick jobbet jag sökte!
Såå extremt jävla härligt!!!!!! Såå MAX here I come!:D
(enda lilla problemet är hur jag ska ta mig hem när jag ibland slutar 4 på morgonen?..hm tål att tänkas på)
men whatever jag är glad bara jag har ett jobb, gör livet så mycket lättare!:D

Ska fira det med att åka och handla lite godsaker med Mamma och kolla till hästarna igen.
Meeen efter att ha babblat lite strunt nu så...
Puss & Hej.


             bilder från tidigare besök på Max Hamburgarresturang!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0