det gör inte ont att jag kom på andra plats,det rör mig inte alls om det är dag eller natt,så länge du är med mig.

Goood morgon.
Nice väder idag eller hur??:)

Igår så åkte jag iväg sent på kvällen med älskling och två Putte i bagaget och spelade biljard. (Eller jag spelade inte men killarna gjorde) Haha var sjukt kul och se ialf!:)
Vid typ 02.00 blev det sängen hemma hos mig med älskling!
Haha så galen den killen är : snarkar, pratar i sömnen och vimsig i huvudet är han också!
LOVE♥

As sämst kvalité på kameran( men det vet ni ju!) här kommer lite bilder.
Peace!

  
´                                                                         Putte puttar right?
 
Älskling!♥
 
RUMPAAA!
 
                                                                                   Imorse hahahahah:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0