sex in the city.

update:

Tog en ridtur idag på min finaste häst, hade ju ont i knät så borde egentligen inte ha gjort det men ville verkligen rida, så red en tur i ett moln av flugor,var kul i allafall!
Har bara varit hemma ikväll och faktiskt tagit fram alla viktiga papper om skolan igen. Rensade massa och jag satt faktiskt där och tänkte.. vad fan hände? vad fan hände med allt? Förut så älskade jag skolan, jag älskade engelska och alla andra språk och jag älskade historia och jaa, jag älskade att lära mig saker. Vad fan hände med den gnistan? Förmodligen så dog den ut med gymnasiet och alla sjuka lärare som suger balle.
Yeep,det stämmer nog.

Iallafall så vart jag sjukt sugen på att börja rita igen, designa något, SY något. Kollade igenom min mapp med skisser och insåg att det är så jävla kul ändå allt som har med kläder att göra.
Passion for fashion, you know what I mean!

Och det slutade med att jag och mamma satt och skrattade till Sex and the city filmen med massa choklad i famnen.
Och med det sagt så tänkte jag visa lite härliga bilder från när jag och några fina tjejer i klassen var och kollade på Sex and the city 2 på bio. Det var en mysig tisdag kväll och bara hänga i staden med tjejerna.


Biotime:)


hade ju precis färgat håret igen så det var ganska mörkt och det märks ju verkligen när det inte ens kan fasnta på bild. Jag ser ut och vara flintis hihi(:


Åsni.


Jossan & Åsa.

SAKNAR♥

en till värktablett och lite te,sen så är det sova som gäller.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0