things like you.


såå..idag regnar det. det suger för jag blev jätteblöt efter att gått hem ifrån bussen.Och min katt lyssnar inte på mig och envisas om att gå ut i regnet ialf. SKYLL DIG SJÄLV!
Dessutom..hata busschafförer som är världens suraste jävlar! egentligen vad har de för jävla rätt och stå och skrika på en? jag har alltid hatat den där gubben..alltid!

Anyway..Om ni alla undrar över min arbetsintervju så gick den ganska bra! Trodde det bara skulle vara jag och en snubbe själva i ett rum( wow det där lät kinky?) men så var det inte. Istället var det Restaurangchefen och restaurangchefsassistenten PLUS 7 personer till där. Så av alla vi 7 fanns det bara 4-5 tjänster lediga som vi skulle slåss om.
Så allt handlade bara om att visa framfötterna och visa kämparglöden!
Men det var jättesnälla människor som var där och jag skulle verkligen kunna tänka mig jobba med dem,alla var så roliga:)
så....hoppas jag får jobbet! *hoppas hoppas hoppas hoppas*

Har ialf firat denna dag med att baka. Både chokladbollar med kokos och pärlsocker på, och en kladdkaka!
Så nu ska jag och lillebror tjocka oss lite och kolla på film.

Vill inte skriva nått egentligen för det brukar alltid ändras..men hoppas verkligen att älskling kommer ikväll!:)♥
Puss & Hej.


Ledtråd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0